Обмін та повернення

Повернення товару

Товар ви можете повернути, якщо він був отриманий в присутності працівника служби доставки. DEALER не гарантує вирішення спірних ситуацій з товаром, якщо товар не був перевірений при отриманні. Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Повернення товару належної якості можна здійснити протягом 14 - ти днів з моменту отримання замовлення, якщо товар не був у використанні, збережено усі бирки, коробка (для взуття), оригінальне упакування.

Для того, щоб повернути товар потрібно:

  • Уважно заповнити заяву на сайті.
  • Упакування товару у повній комплектації. Його первісний вигляд, властивості, всі фабричні ярлики, пломби збережені (тобто, повертаєте товар в такому вигляді, як ви його отримали). Важливо: оригінальна коробка не повинна бути пошкоджена.
  • Повернути товар можна службами Нова пошта, Укрпошта або Meest ПОШТА. Це адресна доставка на склад. Адресу відправки уточнюйте у менеджера. (Звіряйте дані для відправки товару на відділенні Нова пошта, Укрпошта або Meest ПОШТА).

Для повернення товару службою Нова пошта - скористайтесь послугою - «Легке повернення». Це простий сервіс, який дозволяє швидко та легко повернути вже отриманий товар, якщо він не підійшов Вам з певних причин.

ВАЖЛИВО! Якщо Ви повертаєте декілька різних замовлень, то потрібно оформити кожне повернення окремою посилкою.

Якщо Ви повертаєте декілька товарів з одного замовлення, то потрібно оформити повернення товарів на ті склади, звідки було відправлено Вам.

Оплата за пересилку: Пересилка товару здійснюється нашим коштом у випадку повернення товару неналежної якості Пересилка здійснюється коштом клієнта, якщо відправляється товар належної якості (не підійшов по фасону, моделі, розміру, кольору тощо).

До товарів, які НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ПОВЕРНЕННЮ, відносяться:

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів" ("Про захист прав споживачів"), затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають поверненню.

  • Предмети сангігієни
  • Пір'яно-пухові вироби
  • Рукавички
  • Білизна натільна
  • Панчішно-шкарпеткові вироби
  • Антифог

Ви можете оглянути товар на відділенні і в разі, якщо товар вам не підійшов - відмовитись від отримання!!!

Ми не зможемо прийняти повернення в таких випадках:

  • Немає товарного або касового чека
  • З моменту купівлі пройшло більше ніж 14 днів
  • На товарі помітні сліди використання або інші дефекти
  • Не збережене оригінальне упакування.

Якщо товар був придбаний з дефектом або дефект виявлено під час експлуатації, товар можна повернути.


За більш детальною інформацією Ви можете звернутися на номер: +38 (073) 181-72-54